maandag 22 december 2014

New items

Ik wil hier wat nieuwe items laten zien die ik pas en soms al een tijdje geleden heb gekocht.
 foto.PNG wordt weergegeven
Deze schoenen heb ik bij de Manfield gekocht, ze zijn ook nog lekker warm er zit namelijk aan de bovenkant wol.


Zoals je ziet hou ik best wel van slangenprint, deze komen van The Stone.




Dit is mijn kerstjurkje van de Superdry je kan 'm best wel bij veel gelegenheden aan.

Deze heb ik al een tijdje hij komt van de America today en je kan 'm ook onder een trui aan en je kan het bloesje bij veel dingen combineren.
 
Ik was al een tijdje opzoek naar zo'n nieuwe lekkere wintertrui en toen vond ik deze bij de H&M met 50% korting.

Dit bloesje heb ik best wel vaak aan omdat die heel lekker zit, deze is van de Hollister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten